Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-11, 09:32   #2141
Lille34
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Velkommen hit! Alle går ikke på kurs nei, jeg feks bor i en bygd og har ingen tilbud om noe slikt. Kjekt for deg at du kan gjøre det, ekstra inspirerende på den måten

Takk, takk Er ingen kurs her jeg bor heller, men fant en kursholder i en by 8 mil unna. Et stykke å kjøre, men det er jo bare 7 ganger på 7 måneder, så det lar seg gjennomføre. Føler at jeg trenger den ekstra oppbackingen, og tenker at det er lettere å gjennomføre alle fasene når jeg har noen som følger meg opp i tillegg til flere "medsammensvorne" på kurset

Koster jo en god del, men jeg rettferdiggjør det med å tenke at det koster jaggu meg en god del å spise seg opp i vekt også. I tillegg hadde jeg måttet kjøpe nye klær for vinteren om jeg ikke hadde begynt på dette kurset. Nå er planen å komme seg inn i fjorårets vinterklær slik at jeg ikke trenger å kjøpe noe nytt. Har litt anstrengt økonomi, så jeg må ofre endel goder for å få til dette. Men skriver det av på skatten neste år uansett. Dessuten er det en invistering i min egen helse, og da er det jaggu verdt det

Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat