|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heia! Hvor er dere alle sammen?
Så bra Bente, at du fikk nettet til å fungere. Ordne det selv, er mitt motto. Og så gjør det så godt for selvfølelsen. Bare det å prøve gjør godt.
Jeg synes det går helt strålende med maten jeg; masse godt å ta av, selv om jeg som oftest havner på det samme gamle Akkurat nå spiser jeg kokosbrødet ditt (for det var du?) med ost og skinke mens jeg drikker en kopp te til. Middagen i dag ble ostekjeks med ost på; godt det og. Rakk ikke annet og nå er det for seint til middag synes jeg. Til lunsj i dag spiste jeg LK-knekkebrød med ost. Og til middag i morgen har jeg tenkt å lage med stekte grønnsaker: løk, squash, blomkål, brokkoli og sopp. Trenger jeg å si at jeg gleder meg? Skal sikkert ha noe utenom også, ala kylling eller biff men det er det grønne jeg ser fram til.
MEN....Får jeg dele noen ekle detaljer med dere? Jeg har fått et utslett på overkroppen som klør og svir noe så inn i &#&#%%". I dag var det så ille at jeg måtte ringe legen, som anbefalte meg å ta allergitabletter og se om det ga seg + fortsette å smøre med hydrokortison i helga og. Heldigvis ga det seg litt. Jeg har spekulert på hva det kan være som gir utslettet, og jeg lurer på om det er Udosen dessverre. Så jeg tenker å droppe den og bare ta cocosa noen dager for å se om det kan hjelpe.
|