Opprinnelig lagt inn av MariaB, her. Bente: Internett som ikke virker er noe dritt....jeg er totalt avhengig av nettet, og holdt på å tilte da iphonen min nesten døde Appelsinpiken: Wow, syns du er knallflink som er på skolen så lenge, og så på en FREDAG da!! Jeg har i god lavkarbo ånd åpnet meg en pils venter på skyssen til fjellet, og kjenner at selv om jeg ikke er så lavkarbo hele tiden, så skal det ikke mer enn 0.3 l pils før jeg blir fnistete...dette lover godt!
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Bente: Internett som ikke virker er noe dritt....jeg er totalt avhengig av nettet, og holdt på å tilte da iphonen min nesten døde Appelsinpiken: Wow, syns du er knallflink som er på skolen så lenge, og så på en FREDAG da!! Jeg har i god lavkarbo ånd åpnet meg en pils venter på skyssen til fjellet, og kjenner at selv om jeg ikke er så lavkarbo hele tiden, så skal det ikke mer enn 0.3 l pils før jeg blir fnistete...dette lover godt!
Haha, jeg vet! Nå begynner jeg å bli litt umotivert. Har kjøpt en traktatsamling - den er både større, tyngre og dyrere enn lovsamlingen. Skikkelig deprimerende. Og i tillegg står alt på engelsk, og da faller jeg helt ut. Og når jeg sier engelsk, så mener jeg absolutt ikke sydenengelsk. Jurisk engelsk er ikke lett . Også på en FREDAG! Hadde internett sluttet å funke så tror jeg at jeg at jeg hadde begynt å grine. Hva skulle jeg liksom gjøre for noe da!? Det er jo en grunn til at jeg har med mac'en på skolen i dag. Jeg har en oppgaveinnelevering til neste uke, men maskina er ene og alene med meg sånn at jeg skal ha noe å gjøre når jeg blir demotivert. Og om internett hjemme ikke funker.. Fullstendig panikk. Og: Nå har jeg spist for mye sjokolade. Det kom sånn plutselig akkurat nå mens jeg skriver. Fire ruter med Premium 70%... Det er jo FREDAG! Håper det går fort over.