Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-11, 16:04   #10499
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Finnes det noen hyggelig måte å diskutere sopp på?
Men du, Supera, som ikke går av veien for å putte døde lemen i veska til kollegene dine. Er det ikke greit å bare si at "Hei, du. Jeg har lagt merke til at du klør deg en del ...! Kanskje du burde gå til legen? Det ser litt ubehagelig ut ... "

Nå vet jeg ikke hvor godt dere kjenner hverandre, forsåvidt. Mulig noen som er nærmere som også har lagt merke til det kan gjøre det. Men sånn ellers så plager han vel ingen. (Annet enn seg selv), så du må nesten veie litt på hvor viktig det er for hvem at han blir gjort obs på det.

Vi kjenner hverandre ganske godt etter å ha jobbet sammen i fire år (på samme gruppe), men det har pågått så lenge at det liksom er litt kleint å dra det opp nå...

Dødt lemen i en tett gjennomsiktig pose hadde jeg ingen problemer med å legge i veska til en kollega, nei. Jeg klarer fint å kødde med folk, men å ta opp alvorlige ting? Er ikke så flink til slikt...

Jeg heller mot luggetuppen sitt forslag å legge en tube med canesten i posthylla hans. Anonymt og fint.

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Jeg måtte lese dette høyt for datanerdmannen min. Hans respons var "da har han i det minste fått seg noe en eller annen gang"

Du har ikke møtt ham. Jeg tror ikke han har det. I så fall må han ha blitt voldtatt.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC