|
Sv: Back in style!
Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
Jeg må bare trekke meg :/ Mannen har gitt seg igår, etter å ha gått ned over 6 kg, å han er syltynn fra før, begynte med dette for han fikk leddsmerter overalt, å har problemer med å legge på seg, nå vet han ikke om han klarer å komme seg opp de kiloene i vekt engang, han er nå blitt slapp, og syk i tillegg, å orket derfor ikke mer 
Ikke så lett for meg å gjennom før et sånt kosthold alene, når min mann og 5 barn spiser mye annet i tillegg, så jeg får rett å slett gjøre så godt jeg kan å gå ned med det jeg kan av den maten deres, men klarer da ikke å holde meg til ketolyse 
Fikk en brå slutt dette, men med den lille tiden, å nå en familie som ikke vil spise lavkarbo, så sliter jeg med å få det til alene.
Men jeg skal i mål Men må nok klare det på egenhånd.
Masse lykke til alle sammen, jeg er sikker på at dere greier det Skal snike i ulissene av og til, å se hvordan det går med dere 
Lykket til du også 
I min familie er det bare jeg som er på lavkarbo, jeg syntes det går utrolig fint, spiser det samme som familien men i stede for ris poteter ol. så spiser jeg ekstra med grønsaker eller salater, ellers har jeg mine egne knekkebrød og brød. dette er min tredje runde på lavkarbo, og det har blitt lettere for hver gang jeg har prøvd