|
Sv: Hormonene og syklusen min er helt på styr...
Er enig med at du bør oppsøke lege. Men be fastlegen/almenpraktikeren om henvisning til en spesialist i kvinnesykdommer. Kan anbefale Dr. Løkling. Han har kontor rett overfor Kilden, det torget med Smådyrklinikken, Babykos, Olly Sport vet du - ved siden av Interiørmagasinet. I 2. etg. der Fretex var før. Han er helt fantastisk behagelig og vet hva han snakker om. Han har vært overlege på SiR før. Jeg har gått til ham i over 20 år og jeg har aldri vært hos mer behagelig lege. Han har måttet sende meg videre til SiR ved et par tilfeller ( på grunn av svulster, polypper & diverse) og de legene der er helt grusomme i forhold..... (og jeg fikk ny lege hver gang jeg kom til kontroll.... )
Men ikke ta sorgene på forskudd da:
Det kan faktisk være å enkelt som at du er på vei til å få en regelmessig mens igjen. Når du ikke har hatt den på så lenge og så begynner å menstruere igjen vil det alltid ta litt tid før den kommer i gjenge og blir regelmessig. Så vidt jeg forstår har du lagt om kostholdet igjen nå. Og har klart å holde det en stund ?? Kan hende kroppen din reagerer positivt på akkurat det du gjør nå. Slik at hormonene IKKE er "all over" men tvert i mot på vei tilbake til en slags balanse ?
Bare noen tanker....
Håper det bedrer seg snart - føler med deg !