Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 20:22   #10487
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen fortelle kollegaen min at han må gå til legen med kløen sin hvis den er så ille som det virker som? Han klør seg nesten konstant i skrittet og tror tydeligvis at vi ikke ser det... Han tar klø-fra-lomma-trikset. Han har fått kallenavnet lommetennismannen (han fikk kallenavnet rundt lommemannen-saken). Bak ryggen hans da... Fordi ingen tør å nevne det for ham. Jeg har jobbet med ham i fire år og han har klødd seg hele tiden... Kleint!

Eventuelt tips for hvordan jeg kan få frem budskapet til en supersnill datanerd uten sosiale antenner. Han er bare snill med andre og det finnes ikke et vondt bein i ham... Jeg føler at jeg er frekk hvis jeg sier ifra, og siden han bare er snill med alt og alle så ønsker ikke jeg å være frekk...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC