Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 19:23   #4048
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God kveld i stua!
Jeg koser meg med å ha fått sønnen hjem. Han skravlet veldig om alt han har opplevd, så tror han har kost seg skikkelig. Nå har han dradd avgårde på en generalprøve på et teaterstykke de setter opp i en teatergruppe han er med i.

Pruttis: gatulerer med nedgang, uansett hvor den vekta startet er det jo deilig å se at den går nedover! Du skal se at du nærmer deg sommer-vekta om ikke så lenge, det som har kommet raskt på går ofte raskere av igjen også Og sååå deilig med nye klær. jeg hadde på meg noe av det datteren min lurte meg til å kjøpe på jobb i dag. Var litt uskikker på om jeg så for ungdommelig ut - BikBok-klær er jo litt for fjortiser.... -Men jeg har bare fått såååå mange positive kommentarer i dag, så jeg må nok begynne å høre på henne litt oftere

Appelsin: Kipt det der med mat i farta på lavkarbo, ja. De gangene jeg har trengt det der har jeg som oftest bare kjøpt noe ost og spekemat, veldig enkelt å rulle sammen, og holder deg mett så lenge du trenger. Event kan en spe på med litt majones for å få det til å vare lenger. Nå må du ikke sitte og jobbe hele natta da, litt hvile er også bra vet du - og om du kjeder deg hjemme så kan du jo bare komme inn her og skravle

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat