Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 19:15   #4047
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Grattis med nedgang Prutti! Gjett om jeg misunner deg da! Men jeg er omtrent dobbelt så mange år som deg, og kan vel ikke forvente annet

Piken, du har da kommet dit du skal og trenger vel ikke ned mer? Synes du tenker fornuftig om videre kosthold med tanke på brød.

Jeg har spist mer kh fra grønnsaker de siste to dagene og har ikke vært smekkfull av vann. Det er mer som kh hjalp på vannet, merkelig nok. Akkurat nå vurderer jeg å gå opp med kh og heller leve lavkarbo. Det er ikke verdt å ha disse utfordringene og forsakelse uten å få igjen noe. Målet med å være så ekstrem er å gå ned i vekt, noe jeg ikke har fått til. Kanskje er jeg en av dem som har nytte av det med en kropp som fungerer men hvor vekta holder seg stabil. For øvrig så jeg en tråd i går hvor det stod noe om de som er kalde og står på langvarig platå. Skal lete opp den og lese godt gjennom den på nytt.

Kjenner jeg får en følelse av resignasjon nå, litt trist men samtidig litt lettet. Trist fordi jeg ikke har lykkes med vektnedgang, lettet fordi jeg skal slippe å face det nederlaget hver eneste uke. Lettet fordi hverdagen blir enklere. Jeg kommer ikke til å spise brød, mel, sukker eller frukt, men henter fram knekkebrødene, kanskje proteinbrød, salat, flere grønnsaker. Kanskje ett glass vin i ny og ne.

Huff. Nå griner jeg snart. Det skal jeg ikke gjøre. Men jeg er lettet faktisk. Godt i grunnen.

Takk for all støtte fra dere hele veien! Dere har felt kloke erfaringer, tips og gitt råd uansett hva jeg har slitt med. Og ikke tro at jeg gir slipp på dere altså! Oslo i desember står fortsatt ved lag!

Masse klemmer sendes både nordover, vestover og sørover. Og til Hellas. Glad i dere alle

Svar med sitat