|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Hei! Jeg er helt ny her og hentet mitt første lass med mat i dag. Det som slo meg var at alle i køen foran bilen var så slanke! Jeg tenkte "hvorfor spiser de sånn mat, da, som er så slanke" men så kom jeg på; det er vel akkurat derfor de ER slanke. Fikk en liten tankevekker der!
Selv har jeg gått ned 18 kg med kaloriredusert livsstil. Har stort sett unngått brød og poteter fordi jeg ikke er noe glad i det og jeg har aldri spist noe mye ris etc. Vil ikke kalle det lavkarbo for det, jeg har f.eks spist en eller to ruter mørk sjokolade og yoghurt med sukker i etc.
Uansett, nå var jeg kraftig matlei så jeg prøver noe nytt. Skal bli deilig å slippe å lage mat for en liten stund og så er jeg VELDIG spent på de ulike smakene! Nå har jeg akkurat spist et rundstykke (plukket ut den tingen som så mest mettende ut) og det var kjempegodt. Noen av porsjonene er knøttsmå og jeg er vant til å spise lite etterhvert altså!
Bestilte ikke noen fast meny så nå skal jeg regne ut og sette opp. Tok sånn at jeg skulle få smake på det som virket mest interessant - da vet jeg litt mer når jeg evt bestiller fastsatte menyer.
Har vært VELDIG til hjelp å lese om dere andre sine erfaringer med spisdegslank! Kjempeglad for at jeg fant denne tråden!
|