Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 15:40   #10483
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dattera til ei veninne hadde det, og han er helt anderledes enn henne. Og fysio virket rimelig oppegående, og sjekket ekstra for låsinger pga at han ble tatt med hastekeisersnitt. ville han ikke også vært plaget mye tidligere?
Det er forøvrig magen som plager han, han jobber veldig mye og trykker og herjer (må le litt av han, for han kommer med utrop innimellom så hardt jobber han ) men han er ikke forstoppet heller for han har et par bæsjebleier i døgnet. FULLE, beklagger detaljene...
Og så sover han fra tre på natta til fire fem på ettermiddagen mer eller mindre i ett da, med unntak av matinger selvfølgelig. Så det jeg trenger er egentlig å snu døgnet hans litt. Men når han først sover så er han umulig å vekke. Var på babysang hvor han gløttet med ett øye på de andre, rapte høyt og sov hele resten av samlinga. sittende oppreist i fanget...