Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 15:35   #834
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ja, det med å være sånn varm er utrolig uvant, særlig for en som meg som normalt har en basaltemperatur på rett over 36 ...
Men det kommer i sånne merkelige omganger (nå skal det sies at jeg noe motvillig og med stor skepsis har begynt å ta homeopatiske midler som kanskje/kanskje ikke har gitt de rareste symptomer), som flekkvis, liksom. I går da jeg stilte meg på yogamatta ble føttene mine med ett GLOvarme på få sekunder etter at jeg satte fotflatene ned for å varme opp. Det var særdeles underlig.

I skrivende stund sitter jeg her i en lang tynn bomullsgenser og undisen, med vinduet på vidt gap, og jeg er ikke det minste kald. Heller tvert i mot.

Men jeg tror det er ropende nødvendig å ta seg en skikkelig skubb i dusjen snart. Vel er jeg naturlig blek, men nå er jeg hvit. Altså tørrløsflasshudhvit. Ikke i ansiktet, men på kroppen. Ho ho.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat