Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 12:05   #53
nightly
Medlem

nightly sin avatar

Medlem siden: May 2010
Alder: 40
nightly er ny på veien

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Hvem er det som kommer med disse EKSTREME meningene eller har disse BASTANTE holdningene her inne? Synes det har blitt skrevet mye om "dem" den siste tiden (ikke bare i denne tråden), og jeg har fremdeles ikke fått det med meg hvem dette er. Synes dere heller skal komme med konkrete tilfeller, istedet for å drive med ryktespredning og svartmaling av brukerne her inne.

Mener du at vi skal dra frem innlegg som noen brukere har skrevet og poste de her inne..? Og det er helt greit liksom? Men å diskutere det anonymt, det er IKKE greit...?
Tror du snubla over noen trinn her jeg...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Legg det gjene dødt du Jeg tenkte mer på påstander som oppfattes som bastante jeg da, ikke HVEM som hadde kommet med de

Siden du mener det finnes bastante påstander fra lavkarbosiden, kunne vi jo sett på de om de virkelig ER så bastante eller om de er backet opp med gode argumenter og gode kilder

aah, det blir noe annet Men jeg aner jo ikke å finne de innleggene nå, det er jo flere tråder jeg ikke abonnerer på.. Men når du skriver om de er backet opp av gode argumenter og kilder, mener du da I innlegget? For det har det ikke vært.. ikke de jeg har reagert på.. Om folk henviser til forskning osv, så blir jo det noe annet

"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat