Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 11:36   #17
hippocampus
Medlem

hippocampus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 47
hippocampus er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig å begynne med lavkarbo igjen

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Tror nok alle har det litt sånn,noen kommer seg på lavkarbo igjen og andre ikke. Er enig i at det er viktig med planlegging. Det er vel kanskje det viktigste. Ta med mat som man kan spise og pass på så du ikke går helt tom innvendig. For da er det veldig lett å ty til litt mer høykarbo i farta.
Tror også det er viktig å unne seg litt andre ting innimellom. Som for eks ei som nevner litt ris en gang i blant. Da får man følelsen av å ha spist noe annet enn det man må liksom. Husk dette er en livsstil, og da må man lage rom for andre ting innimellom. Ellers vil man lett falle tilbake til høykarbo mat. Vi er bare mennesker.
Men å gå på høykarbo å ikke komme seg tilbake til lavkarbo..... nei det er ikke lett. Det går jo på motivasjon. Bare ikke alltid vent til mandagen. Start nå med en gang.... på minuttet. Ferdig med det
Lag lavkarbo kake eller dessert eller noe annet som du liker. Så fråtser du i det en stund, så blir ikke overgangen så stor.

Syns du sa det veldig bra jeg
vi er bare mennesker og ok om man skeier ut till innimellom så behover man ikke å slakte seg selv helt eller ta den heeeelt ut.jeg har foresten bounty jeg lagte som jeg skal spise av når suget kommer...hihi

Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat