Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 10:14   #49
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Ah, men kommer jeg med eksempler blir det jo baluba aldeles her Jeg vil jo ikke henge ut noen heller.. Det er snakk om noen enkeltpersoner, og ikke en stor gruppe av forumet så da syns jeg det blir litt feil Ikke vet jeg noe om disse personene heller.. For alt jeg vet kan det være noen kranglefanter, eller bare noen som er generelt sur på verden

Tror vi bare legger det dødt jeg

Legg det gjene dødt du Jeg tenkte mer på påstander som oppfattes som bastante jeg da, ikke HVEM som hadde kommet med de

Siden du mener det finnes bastante påstander fra lavkarbosiden, kunne vi jo sett på de om de virkelig ER så bastante eller om de er backet opp med gode argumenter og gode kilder

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat