|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Jeg har med de nye remediene jeg har fått blitt myyyyye bedre, kanskje snart helt optimal! Men det jeg lurer på er; jeg ble mer og mer sengeliggende fra september i fjor til januar i år. I februar fikk jeg henvisning til denne manuellputten min og jeg har gått til ham to-tre ganger i uka siden da. Jeg har ikke tall på timer jeg har vært hos ham. Jeg har omsider fått en diagnose på hva som feiler meg, og overarbeidede/utslitte muskler i bryst og rygg er en av bivirkningene. Men her har altså putten massert, knadd, stukket nåler etc etc jevnt og trutt hele tiden og jeg kom meg på beina igjen. Uten hans hjelp ville jeg sikkert vært fullstendig sengeliggende. Men nå som sagt, jeg begynner føle meg bedre med disse remediene jeg har fått og trenger kanskje ikke hans hjelp lengere. Men er det dumt av meg å ville gi ham noe? Jeg føler jo at det er HAN som har fått meg på føttene igjen? Veldig ofte får jo vi på jobb gaver fra pasienter som er takknemlige og jeg skjønner ønsket om å vise takknemlighet. Så derfor, er det dumt hvis jeg gir manuellputten noe som takk for å ha stablet meg opp igjen?