Tråd: Ørelys?
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-11, 15:15   #36
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ørelys?

Jeg syntes det var helt grusomt. Har knapt gjort noe som jeg likte mindre. Det inkluderer å ta av maska under vann under dykking, tømme utedoen på hytta og strikkhopp...

Ikke virket det heller på meg. Akupunktur hjalp bedre - men det som virkelig hjalp var å kutte alt mel.

Jeg gikk melfritt i 6måneder og så gjenninnførte jeg mel. Bygg, rug, havre, hvete. Alle 3 dager med 1 dag uten mellom hver. Etter denne perioden hadde jeg fått ødemer, tilbake bihuletrykket og den trange øretrompeten, cubital-syndromet (at ring- og lillefinger dovner bort på grunn av nerve i klem i albuen) og dottene i ørene.

Og så jeg som har slitt med bihulene sånn ca kontinuerlig i 30 år... *lettere bitter*