Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-05, 12:55   #6
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Matpakke-forslag/skolemat

Å så bra! at jeg fant denne tråden!!!! Jeg sliter nemlig VELDIG med mat til prinsessa - for hun liker jo 'ingenting'. Og lar være å spise hvis det er noe hun ikke liker i matpakka.

Hun er ikke så veldig glad i brød - men skal det være brød må det være fint brød. Ingen korn å spore - da spiser hun ikke. Hun liker ikke ost, ikke kjøttpålegg, ikke leverpostei, ikke egg, ikke makrell i tomat, ikke... sånn kunne jeg fortsatt.

Tror egentlig 'problemet' er at hun (som sin mor) ikke liker mat som har vært i matpakke. For de gangene de f.eks. baker rundstykker på SFO så har hun gjerne spist godt - med ost og agurk og paprika på.

Hun vil gjerne ha med seg en yoghurt og fire epler på skolen hun! Har prøvd meg på å sende med havregryn hun kan ha i yoghurten - men neida.

...også blir jeg stressa da vettu... men jeg har IKKE mast om maten ....enda.....

Noen som har noen gode råd eller?

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat