Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-11, 08:20   #4021
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen, ønsker dere en god dag!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

I kveld har jeg fått gjort mye; bakt kake og besøk av bestis - og myyyye snakking om Flørten. Hun skjønner heller ingenting... Avventer det hele, men det er så mye jeg har LYST til å gjøre! Sende melding med "Film en kveld?" og/eller "Hytta står tom i helga, skal vi dra på grensehandel?" OSV! Jeg blir sprø. Vi er like kostbare og forsiktige begge to. Bestis regner med at han gjør som han gjør fordi han ikke helt er enig med seg selv, og jeg støtter henne i det. Handlingsmønsteret er så merkelig, selv om jeg gjennomskuer han kolossalt når han er i nærheten. Jeg merker at han er deprimert (begraver seg i jobben, sover ikke, spiser ikke osv) og rømmer fra alt og alle. Fint at han har tid til en liten skrue som meg da
I really don't know!

Siden han tok initiativ til å treffe deg i helgen, vil jeg si at ballen er på din side nå. Spesielt hvis han er litt følelsesmessig forvirret også, som du sier, så trenger nok han litt bekreftelse han også. Så hva med å foreslå noe dere kan gjøre sammen i helgen? Da viser du at du har lyst til å treffe han, men virker ikke overivrig, for du har jo latt det gå en uke
Ahh den kjærligheten - den er aldri enkel, er den vel

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat