|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Da var jeg hjemme igjen etter dansing
Må jo kommentere litt her, men blir nok litt kort, for hodet er ikke helt med meg, sliten. Tar vel igjen skravlinga i morgen
Dollsine: Godt å høre du har det bedre i dag, håper egentlig det var tapasen, for da har det i alle fall en forklaring
Pruttis: Prat i vei om Flørten du, alltid godt å få snakket om følelsene - både når de er gode og når de er vonde
Lille venn: Velkommen hjem! Håper du har kost deg masse. Treffet blir i Oslo, så da greier du vel å stikke deg unna ett par timer, tror du ikke
Maria: Koselig å høre at du er på tur med mamman din
Appelsinpiken: Jeg er enig med Foksy altså, mye bedre med alternativ en, frotse-slanke perioder er ikke bra, samt en dårlig trend å komme inn i. Ta vare på det du har oppnådd nå!
Foksy: Du får lage pizza i morgen da - håper jeg ikke har lagd for store forventninger. Den er god til å være lavkarbo pizza, men det smaker jo ikke helt som hvetedeig da, det må jeg bare innrømme
Da må jeg se å få fylt på litt her, mer enn 7 timer siden mat og høy aktivitet... å så får jeg jeg dumpe i seng. Natti alle sammen
|