Tråd: Mup
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-04, 20:17   #45
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Nille er med på MUp

Nille er også med på Mup.....jaaaa!

Leste planen din og den ser knallbra ut.....Likte særlig den med ;hvem som skal se best ut i oktober Det er jenta si det tenker jeg. Sånn skal det låte!!!!!!
Vi har vel sagt at planene våre skal ligge i de respektive journalene, men jeg har tenkt å foreslå at vi oppretter en egen Mupjournal på hver av oss.
Det kan jo hende det blir flere som vil være med etterhvert, og da blir det lettere å se hvem som har vært med og deres erfaringer.....Sant?

Feks:
MHMs Mup
Guros Mup
Annes Mup
Nilles Mup
Cathrines MuP
osv ......
Etterhvert som alle lager Mup planer så oppretter de en ny tråd med navn og MUP feks under tråden "Trening" eller "Kosthold" eller egen under "Journaler"

Kom med forslag.

Hva synes dere?

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat