|
Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt
Nei det er jo klart.. Men jeg tenker på de som ikke gir de fullkornspasta, eller knekkebrød, eller noe annen "fy-mat" men kjører på med streng lavkarbo, fordi "ALLE har godt av det".. For jeg merker jo selv at jeg ikke har vært helt på topp etter jeg byttet til lchf, og at et voksende barn skal gå sånn... Nei det syns jeg ikke noe om..
Og jeg reagerer på at mange her inne konsekvent avviser all kritikk om lchf.. "tullball" "vrøvl" "legene aner ikke hva de snakker om"
Nå er ikke jeg en ekspert heller, men jeg vil tro at den norske legestanden vet litt mer enn en gjeng som har lest seg opp på nettet... Og informasjonen de får kommer jo fra, nettopp, de som har tjent seg rike på bøkene de har skrevet om dette kostholdet....
Misforstå meg rett, jeg har tro på at lchf kan hjelpe mange og at det er det rettr for mange, men jeg liker ikke at alt annet blir avfeid og lchf blir sett på som det eneste rette..Det finnes x antall milliarder mennesker på jorden, og det finnes like mange individuelle forskjeller.. Det som funker for deg, funker kanskje ikke for naboen.. Ingenting er svart hvitt.. Ei heller lchf 

"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
|