Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-05, 08:35   #39
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Mat i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Elena

jeg synes dette er normal sund kost... men selvfølgelig den inneholder mye stivelse, hvetemel, sukker
men jeg synes ikke vi skal stramma inn barna, men lære de å spise variert og godt!

hva synes dere?

Normalt kanskje, men ikke spesielt sundt! Desverre! Det er min mening om det du lister opp!

Det er for mye 'ferdig'-mat, bearbeidet mat fra bokser, pakker, poser. Jeg savner kunnskap om ernæring - i barnhagen til min datter i hvertfall. Næringsstoffer!!! Friske, rene råvarer! Rene proteiner! Sundt fedt! Masse antioksidanter. Godt sammensatte måltider.

Jeg anbefaler alle barnhagerer og kjøpe boken 'Bare barnemat' som jeg vet kommer, sansyligvis i år.