|
Sv: Store smerter i buken
Takk for raske svar og hyggelige bli bedre meldinger :-)
Jeg tror heller ikke det kan være blindtarmen, for ifølge legene på sykehuset var alle prøver bra, men kan liksom ikke forstå at det kan være gallestein heller... De tok leverprøver som også var bra og jeg vil vel anta siden de trodde det var hjertet at kolestrolnivået også er akseptabelt.
Smertene satt i går i hele mageområdet og jeg klarte bare og ligge rett ut på ryggen helt stille, utrolig vondt.
Den ene sykepleieren antydet at det kunne være kolikk/ luftsmerter men det beveger vel på seg i magen og det bør vel tilsutt komme ut luft, i den ene eller andre enden. Har jo hatt noe ala det på div sydenturer men det kan ikke på noe vis sammenlignes med dette.
Men skal spørre legen i morgen om blindtarmen, jeg fikk en time :-)
Photo: jeg har vært medlem lenge ja, begynte i sin tid med atkins, som etterhvert ble Ketolyse når den boka kom.
Det funka fint og jeg gikk ned de kiloene jeg ville for så og gå tilbake på et "normalt" kosthold, så etter 6 år med det og div desverre ikke velykkede røykeslutt med en del kilo som belønning, er jeg igang på 6 uka nå.
Har aldri hatt noe problemer med fettinntaket før, eneste jeg vel gjør anerledes nå er cocudos mixen din :-)
Vil tilegge at disse siste 5 ukene har jeg sprudlet av energi og overskudd, selv om jeg ikke har gått noe særlig ned ennå har jeg på ingen måte lyst til og gi opp dette kostholdet nå, til det har jeg det for bra :-)
|