Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 06:48   #20
Student88
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2011
Student88 er på en erverdig vei

Sv: Dere "normalvektige"

Gjekk ned nokre kilo i starten, trulig vatn. Men liggg på omlag det same som då eg la om for to månadar sidan, dog meir musklar og 4 centimeter mindre rundt midja Ligg akkurat på overvektig/normalvektig BMI på 25,5, men har ganske mykje musklar, så trur eg har ei sunn vekt.
Tel ikkje karbohydrat, men et ikkje rotgrønnsaker, frukt, stive eller sukker. Men fisk, kjøtt, grønnsaker, egg, ost, litt bær, nøtter og (i det siste) litt for mykje vin(for vektnedgang i alle fall).
Men ser på dette som ein livsstil, har fått sikkelig mjuk babyhud(tar tilskudd meg kokosolje), har stabilt energinivå, ikkje noko belegg på tennene(dei føles mykje reinare) og større muskelmasse utan meir trening enn normalt. + lågare triglyserid enn referanseområdet og eit høgare HDL -> noko som er gunstig med tanke på forebygging av hjertesjukdom. Pluss etter å ha lese mykje om lågkarbo trur eg også at det vil vera helsemessig gunstigast for alle. Men at ein som normalvektig kan tillate seg litt meir "sunne" karbohydrat, altså ete nokre frukt og rotgrønnsaker for ekstra variasjon.

Student88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat