Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 02:34   #111
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Ang. slankeoperasjoner

Dette var en litt spesiell tråd
Jeg husker veldig godt da ei svært god veninne av meg fikk seg kjevelås på begynnelsen av 80-tallet for å deseprat prøve å snu det vekta viste.
Kjære vene så mange som mente at hun var lat og ikke gadd slanke seg, manglet viljestyrke, etc.
Jeg trodde i fullt alvor at samfunnet var kommet lenger i dag. Er det i det hele tatt mulig og tenke at en slankeoperasjon er en lettvint utvei?
Ellers må jeg jo kanskje også føle meg uønsket i slike tråder, siden jeg har motsatt problem, jeg kjemper for å holde BMI`en min over 18.
Blant mine nære venner finnes det mennesker i alle mulige aldre, fasonger, sosial status, farger og kulturer, og vi skravler om alt mulig. Det er ikke slik at jeg kun kan prate vekt med mennesker som sliter med akkurat mitt problem.
Synes det skal være slik på forumet også.
Alle aspekter bør absolutt kunne diskuterest fritt og ikke måtte gjemmes bort.
Lavkarbo er ingen diett, men en livsstil (iallefall for meg)