Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 00:22   #3983
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God aften

Her er det full sløkkismodus, pysjbuksa har såvidt vært av i dag og både trynet og hår er ustelt. Etter en lang og god dusj i morges har det gått i daffing og kosing. Vi fikk etter en god del latterkramper slengt opp det der fandens gardinbrettet, og nå er det altså så gjennomført nydelig her!
Flørten dro for en times tid siden, jeg følte oppriktig sorg! Frustrasjon! Ville ikke han skulle dra, og avskjeden var litt...vanskelig for oss begge? Nesten så jeg ville presisere at jeg drar ingen steder, aldri mer igjen. Fikk en goood klem med et ekstra snuse-i-halsgropa-til-prutti før han dro. Snufs. Drømmer meg litt bort i ham. F... også! Men kost oss har vi, både lillebror og mamma óg. Flørt, jeg og bror lå i sengen til bror å spilla TV-spill, dvs. jeg sov og gutta spilte. Litt pusk og kos. Lever lenge på denne dagen, og jeg frykter at det blir lenge til neste "møte" siden han har tendenser til å flykte litt. Mat OK so far, gleder meg til veiing i morgen.

God natt

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat