Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 00:12   #100
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. slankeoperasjoner

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Om du har spist deg til en god helse ved lavkarbo og har et bevisst valg på det du spiser, hvorfor trengte du da spesialoppfølging i svangerskapet mtp diabetes? Det burde vel ikke være nødvendig om du hadde full kontroll?

Fordi legen min hadde like liten tiltro som samfunnet generellt til at overvektige faktisk kan ha en viss selvkontroll.
Jeg lå langt under grensene hele svangerskapet, og i følgde diapol var det litt overilt å ta meg inn så tidlig som de gjorde. men grunnet forhistorisk fra før jeg oppdaget lavkarbo pluss BMI så kvalifiserte jeg.
Ikke at jeg ser hva det har med slankeoperasjonssaken å gjøre, men siden vi er nede på personanalyse her så...