|
Sv: Ang. slankeoperasjoner
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Haha, det satt i hodet da jeg var fem-seks år og slanket meg bevisst for første gang. Derfor ble det feil å si hele livet. Nå derimot er det definitivt ikke i hodet det sitter. OM jeg hadde bedt om operasjon hadde jeg fått det innvilga på flekken, jeg er nok faktisk en av de største her på forumet pr i dag.
Ja, på grensa til diabetes, og med spesialoppfølgig hele svangerskapet blandt annet.
Og jeg kjenner både slankeopererte og kosmetisk opererte, så jeg veit mye om tanker før, rundt og etter også. Blandt skjer de som ville valgt å ikke operere om de fikk velge på nytt.
Vet du, dette gjorde det bare verre.. At du kan si sånt når du til og med kjenner folk som har fått GBP er for meg helt utrolig!
Enten er du misunnelig for de tørr å gjøre det, eller så må du mangle empati.. Eller så har du bare ikke innsikt nok til å forstå hva de må igjennom...

"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
|