Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 23:33   #81
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. slankeoperasjoner

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Seriøst Carisma? Virkelig..?
Og "Jeg har vært overvektig hele mitt liv (endel av det i hodet, men mye av det reelt)"
At du føler deg overvektig spiller da ingen rolle overhodet vel! Altså.. Nei jeg er målløs.. Hva har DET med saken å gjøre? Trenger ikke slankeop. når man TROR man er overvektig vet du..

Og vet du.. Her snakker vi om alvorlig fedme, og så kommer du med dine "overvektig i hodet" og "på grensa til diabetes" og snakker om å spise seg frisk..

Haha, det satt i hodet da jeg var fem-seks år og slanket meg bevisst for første gang. Derfor ble det feil å si hele livet. Nå derimot er det definitivt ikke i hodet det sitter. OM jeg hadde bedt om operasjon hadde jeg fått det innvilga på flekken, jeg er nok faktisk en av de største her på forumet pr i dag.
Ja, på grensa til diabetes, og med spesialoppfølgig hele svangerskapet blandt annet.
Og jeg kjenner både slankeopererte og kosmetisk opererte, så jeg veit mye om tanker før, rundt og etter også. Blandt skjer de som ville valgt å ikke operere om de fikk velge på nytt.