Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 23:19   #75
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. slankeoperasjoner

Jeg ser det blir oversett at jeg skrev "det som ser ut som en snarvei"... Og jo, samfunnet generellt ser på det som en snarvei. Jeg har selv, i en diskusjon ang jobbintervjuer og førsteintrykk, fått slengt i trynet "jammen kan du ikke bare ta en slankeoperasjon da?"
Og ang utgifter til psykolog er det flere som trenger det etter operasjonen, når de oppdager at lykken ikke lå i lav vekt.

Jeg er grunnleggende uenig med trådstarter i hvorfor man ikke skal snakke for mye om slankeoperasjoner. Men vi skal være forsiktige med å glorifisere det som den endelige løsningen når alt annet svikter. For som sagt er det kanskje ikke det problemet ligger i det hele tatt.