Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 22:06   #64
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ang. slankeoperasjoner

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jo ALLE greier det! Men så lenge det finnes snarveier der ute, eller det som ser ut somsnarveier, vil mange heller velge det.

Nei, vennen, vi gjør ikke det!
Jeg har slanket meg i årevis på alle mulige måter og har ikke akkurat blitt frisk og rask av det.
Jeg har INGEN psykiske problemer med overvekten min, jeg driter en lang marsj i hva alle andre tenker, tror og mener om vekten min, men jeg er dritlei av alle begrensningene min egen kropp påfører meg, jeg er lei av å måle blodsukker og sette sprøyter, jeg er lei av å bli større uansett hva jeg gjør............

Jeg er nesten 10 år eldre enn deg, jeg har ikke tid til å prøve flere andre metoder om jeg vil ha noe ut av livet mitt uten å være påvirket av sykelig overvekt.

GBP er ingen snarvei, kjære, det er hard jobbing med bittelitt ekstra hjelp de første 6-18månedene!