|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Velkommen tilbake MariaB!! Vi har savnet det vet du!
Du har hatt storjobb med å lese deg opp på tråden; ære være deg som tok deg tid til det. Ja, vi har snakket om treff i helgen 9-11.desember, i Oslo. Vi var ikke helt sikre på hvor du bor, men tror det er på vestlandet et sted? Uansett - vi har ikke bestemt noe om hvor lang tid dette treffet skal vare, men noen får til å kun være med å spise lørdag, pga eksamen mv. Andre ser for seg hele helga tror jeg. Jeg kan tenke meg å reise ned lørdag formiddag og hjem søndag morgen. Håper du får til å være med!!!
I morgen er en ny dag; med nye muligheter. Godt å ha deg tilbake vennen!
Foksy; jeg skulle veldig gjerne vært ute, men migrenen er "akkurat passe" håndterlig nå, slik at jeg slipper å knaske piller. Dessverre så fører all fysisk aktivitet til forverring av smertene; det være seg å gå opp trappa, hente et glass vann eller hva som helst. Jeg tør derfor ikke gå ut i dag (sterkt lys er heller ikke godt), og tenker at ved å ta det med ro nå så har kan jeg ta det igjen i morgen.
(Huff....dette var sutrete! Men dessverre realiteten min. Jeg er så uendelig glad for at jeg ikke drakk alkohol verken fredag eller i går; da hadde jeg vært sengeliggende iaf i dag)
|