Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-05, 17:33   #16
dolphy
Medlem

dolphy sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 40
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ser du på åndenes makt

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg (som jo er psyk i hodet hehe) tenker ofte på slike ting når jeg står og sminker meg på badet. Dersom det plutselig skulle stå en mann/dame bak meg (i speilet) som forsvant når jeg snudde meg, så hadde jeg blitt innesperret på lukket avdeling for resten av livet.

Hehe.. Jeg også redd for at når jeg bøyer meg opp igjen etter å ha f.eks. vaska ansiktet og ser i speilet at det skal stå noen der..
Men jeg tror bare de som tåler å se noe sånn får se det. Men jeg tror absolutt det er mer mellom himmel og jord enn de fleste av oss vet/skjønner. Har masse bra historier fra kjentfolk!

Tror dere på type spåing? I vanlige kort, eller tarotkort? Horoskop osv? Syns det er veldig intressant, og har faktisk blitt spådd flere ting som faktisk har skjedd meg senere... Freaky! Men tar det meste med en klype salt.. Jeg kjenner ei som spår i vanlige kort, for å bruke penger på slik gidder jeg ikke.

Gårsdagens episode var bra.. Satt med frysninger alene i sofan i kjellerleiligheta mi i et hus fra 1912.....
(har ikke turt å spørre huseiera om det har vært dødsfall i huset før -det man ikke vet har man ikke vondt av!)