Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 15:07   #3968
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Taaaakk... Jeg akter ikke gi etter for suget etter å trøstespise nei; er for sta til det! Men ble litt skremt av at behovet dukket opp. Hadde gledet meg til en lang tur i skogen i dag, og her sitter jeg med ullpledd, fyr i ovnen, et hode som ikke vil fungere og risputa som dekker hele ryggen. Og ute er det strålende sol, en skikkelig vakker høstdag. Men egentlig burde jeg ha vært forberedt på at dagen kunne bli sånn; det er jo ikke første gangen. men lærer...not

Jeg har brukt pepsien som trøst vet du Bente; og det er litt av grunnen til at jeg kuttet den ut. Ikke bra det sjøh.... Men at det hjelper! Det gjør det absolutt

Uff, stakkars vennen, skal tenke mange god bedring tanker å sende deg.
Jeg prøver også å begrense den pepsien noe, men det er for at jeg mener aspartam ikke er sundt for kroppen uansett. -Men jeg har i grunnen testet ut mer enn nok til å vite at for meg påvirker den i alle fall overhodet ikke vektnedgang. ....men noen sier jo det gjør det for dem, så det der er aldri godt å vite...

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

3 dager inn i ketose og her er tante ikke-så-veldig-velkommen kommet på besøk. Fantastisk; det må bety at ketosen retter opp et hormonelt problem hos meg? Eller?

Oi, så kjapp reaksjon. Ja, helt klart at hormonene dine har godt av å være i ketose, Pruttis. Kanskje ikke like kjekt alltid, men det er jo godt å vite at kroppen faktisk fungerer slik den skal da!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat