Tråd: Fordeling
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 15:07   #13
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Fordeling

Opprinnelig lagt inn av r.o, her.

Dette er sikkert individuelt og en vanesak i tillegg. Trener ikke veldig hardt men løper 2 x i uken 8-11km på tredemølla/gang+apparatene i tillegg (ca 2 timer) og svømmer 1 km 1x i uken. I tillegg bruker jeg sykkelen hver dag i stedenfor bil, når været tillater det.
De jeg trener sammen med har trent i årevis hardt og er mye yngre (27 og 30 år) og de har høykarbo-kosthold. DE må ofte spise barrer eller sjokolade under øktene våre og de virker mer slitne enn meg når vi er ferdige. De ser at det er mitt kosthold som gjør forskjellen. Det er jo nettopp ved lengre treningsøkter at lavkarbo viser sine gode sider...

Stemmer. Jeg har ikke behov for å tilføre energi under treningsøktene mine. Ei heller etterpå, men jeg tar allikevel bcaa før og etter øktene+proteinshake etter trening. Jeg har ikke behov for små måltider mellom måltidene mine.

Men jeg spiser rundt 60-70 g kh pr dag da. Ikke ketogent.