Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 14:24   #3963
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg er så dårlig form her jeg sitter, iskald (hvor er den termoostatknappen for kroppen når en trenger den??), migrene (selvfølgelig; to netter med altfor seint i seng) - sånn som jeg kjenner meg nå skulle en tro jeg har vært på snørrfylla hele helga Og vet dere hva det verste er: jeg har behov for trøstespise noe. DET liker jeg ikke! Trodde jeg var ferdig med den greia nå etter så lang tid.

Du skal få en trøste istedenfor trøstemat, Dollsine. Trøstespising er nok et psykologisk fenomen mer enn et fysisk, og det mentale er ikke like lett å endre på som det fysiske dessverre. Jeg får det med trøstespising over meg av og til også, prøver å prate meg selv til fornuft først, hvis det ikke går gir jeg meg selv lov til å spise litt av noe lovlig, og reduserer isteden litt på mengden i neste måltid. (....eller jeg tar litt pepsi max....fyyyy... men da syns jeg det hjelper litt)

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat