Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 14:16   #3962
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg synes du er flink Foksy som greier å holde deg unna pepsien i ukedagene; for det gjør ikke jeg! Det holdt hardt i går ja, men jeg var ganske fornøyd da jeg greide å la være. Enn å sette en duggfrisk max på bordet foran meg da Men klart de visste ikke hvordan jeg har det - eller tar det .

Jeg kutta ut sukettene fordi jeg er usikker på hvordan søtningstoffet i dem virker på meg. Altså om de omdannes til kh i kroppen og således er en skjult kilde. Og teen smaker direkte vondt ja! Nå gleder jeg meg til neste uke når jeg får steviaen; da skal det drikkes te igjen! Men med moderate mengder søtt i da, så jeg ikke trigger et evt søtbehov.

Jeg er så dårlig form her jeg sitter, iskald (hvor er den termostatknappen for kroppen når en trenger den??), migrene (selvfølgelig; to netter med altfor seint i seng) - sånn som jeg kjenner meg nå skulle en tro jeg har vært på snørrfylla hele helga Og vet dere hva det verste er: jeg har behov for trøstespise noe. DET liker jeg ikke! Trodde jeg var ferdig med den greia nå etter så lang tid.

Sist redigert av Dollsine : 25-09-11 kl 14:28.
  Svar med sitat