Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 13:52   #40
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ang. slankeperasjoner

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Jeg snakker om motivasjon for oss nye, Lulla. Ikke om hva de opererte tenker.

Jeg har sagt min mening om dette temaet allerede, men MÅ kommentere det sitatet- hvorfor i h....skulle motivasjonen for sarte nye medlemmer på noen måte gå foran "hva de opererte tenker"? Er ikke deres behov like viktige som dine?

Vi har ikke noe rangsystem her inne, alle medlemmene har samme rett til å være her, og til å uttale seg og diskutere det de måtte ønske. Og jeg må si at blant de du beskylder for å ødelegge motivasjonen til nye medlemmer fordi de har "gitt opp", finner du medlemmer som virkelig har tilført dette forumet mye, og som jeg er sikker på har bidratt til å motivere mange, mange andre, både nye og gamle medlemmer, gjentatte ganger- jeg opplever, for å nevne navn, både Kitt og Cyan som ekstremt store ressurser for dette forumet, og finner det virkelig provoserende at de implisitt blir beskyldt for å bidra til å ødelegge motivasjon for noen.

Sist redigert av Sugarpill : 25-09-11 kl 14:01.
Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat