|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Satt å pusla helt til Mr Flørt sendte invitasjon ned til våre felles bestevenner. Han var der og drakk noen øl, så jeg rusla nedover. Så litt film, spilla litt spill... Vertskapet la seg, og jeg sa jeg skulle rusle hjem og at han kunne overnatte hvis han ville. Vet han er blakk, og han fikk ikke kjøre. Så, vi dro opp til meg. Jeg i min pysjamas og sommerdyna, han i min dyne. Fnis. Skjedde ingenting, bare litt prating og en armkrok. Fikk lurt utav han noe tanker han hadde om ting som har vært, og jaggu fikk jeg i retur. Lagt å tenkt på dette og villet vekke ham for å forklare, men lar det bare være. Blid og koselig når jeg krøp over ham for å stå opp. Hjertesteinen sover enda. Sukk.
Å, det høres utrolig koselig ut med armkrok og prating. Uansett hva det blir til mellom dere tror jeg som Dollsine at det er veldig smart å få snakket ut om alt - både for deg og for han. Skulle det bli noe, kan dere da starte med blanke ark sammen, skulle det ikke bli noe kan dere starte med blanke ark hver for dere
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Takk for omtanke fra deg Bente. Maten i går gikk veldig bra. Det var litt tapas og litt vanlig koldtbord. Så jeg spiste litt spanske kjøttboller uten å ta med sausen, ett par kyllinglår, masse oliven, minimalt med salat for den var det selvfølgelig mais i Litt reker, spekeskinke, eggerøre og så mye aioli jeg kunne ta uten å skjemme meg ut Vertsskapet hadde kjøpt inn Pepsi max til meg, og det ble i grunnen den største utfordringen. Men jeg holdt meg til farris og vann, samt kaffe med kaffefløte. Desserten stod jeg over for "jeg er så altfor mett etter all denne gode maten".
Men....jeg sliter virkelig med masse vann i kroppen. Jeg forstår ikke hvorfor. Vann skal vann fordrive, og en skulle tro at 4 liter om dag er nok? Salter ikke maten en gang.
Hørtes ut som du taklet den utfordringen helt perfekt, flinke dama! -Samtidig som du fikk kost deg med masse god mat og godt selskap. Vær fornøyd og stolt av deg selv i dag Dollsinemor Jeg er kjempestolt av deg!
Det vannet i kroppen forstår jeg virkelig ikke altså Så lite karber som du spiser og så mye vann som du drikker burde du egentlig ha minimalt med vann i kroppen nå. Lurer på om det kan ha noe med medisinene dine å gjøre, jeg, for jeg greier ikke se en annen logisk forklaring. Medisinene må du jo ha, så da må du kanskje akseptere at vekta vil hoppe litt mer opp og ned i forhold til oss andre, ut fra hvor mye vann kroppen holder på. Hvis vi får vekta til å gå nedover, slik at svingningene kommer på ett lavere nivå etter hvert, så gjør det kanskje ikke noe?. Ser ut som det svinger en havvkilo opp og ned veldig lett, så det er kanskje det slingringsmonnet du må tenke innenfor
Foksy: er du ute og løper? Glemte å si masse lykke til i går - håper alt gikk bra og at du syntes det var kjekt!
|