Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 12:19   #36
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Ang. slankeperasjoner

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Btw, jeg må si at en av de historiene her inne som har inspirert meg mest er brukeren Iset sin- jeg husker hvordan hun slet forferdelig med å gå ned før hun fikk operasjonen sin, og det var en fryd å se hvordan hun sånn ca. halverte vekten sin, ved hjelp av lavkarbokosthold.

Og så kan du jo legge til at hun faktisk har slitt i etterkant av operasjonen og vektnedgangen. Hun gikk jo ned til undervektig. Enda et eksempel på at det ikke er lett å velge en slik operasjon, ikke bare fordi det er en operasjon og et vanskelig valg, men fordi slike ting kan skje etterpå. Hvor mye krever det ikke av vedkommende etter operasjonen?

Jeg synes at på dette forumet bør alle være velkommen. Alle bør møtes med respekt. Uansett. Jeg synes det er imponerendes at blant annet Iset, det hun har gått gjennom. På lik linje som jeg synes det er skikkelig bra av dem som har gått ned kun ved hjelp av kosthold. For å ikke snakke om dem som tok tak i sin egen helse FØR de ble syke og overvektige.

Nei, noen bør ta seg selv i nakken og ikke syte over manglende evne til å følge kostholdet for sin egen del. Det er ingen her inne som tar bort en annen person sin inspirasjon, lyst og vilje til å forandre seg selv. Det er kun en selv som klarer det!