Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-11, 17:31   #10374
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Ah, da så
Ble litt bekymret skjønner du :P
Er ikke at det er enorme mengder, men jeg føler likevel det er mer enn jeg har gjort før.

Det ble vi nok alle da vi oppdaga det. Tror jeg hadde mareritt og sov dårlig i ukesvis fordi jeg trodde jeg kom til å bli skalla.

Det begynte sånn forsiktig ca 2 mnd etter jeg begynte å slanke meg. Bare litt, men akkurat nok til at frisøren min påpekte det. Så ca en mnd der igjen så bare røy det i alle retninger. Turte ikke å greie eller kamme ut håret mitt. Vaska det YDERST forsiktig sånn en gang i uken og snurra håret opp i en ball som jeg bandt inn i skjerf for å miste minst mulig . Prøvde å telle hårene etter jeg kammet det, men ble nok stoppa av naturen når jeg kom opp i 500-600 hundre. Nå er håret mitt på vei tilbake så nå ser håret mitt sånn supersupersuperslitt ut om jeg ikke friserer det, med hår alle veier. Mohawk etter føning . Bare etter sist klipping merker jeg at luggen min er merkbart tjukkere, og det uten at mer hår er klipp inni i luggen

Nisim stoppa det som sagt ganske effektivt, men bare først etter at jeg hadde brukt den sånn som den skal brukes, altså 8 dager på rad. Vask TO ganger og skyll GRUNDIG mellom hver vask. Jeg er gravid og teologen effluvium kan også utløses av graviditet og fødsel, så denne gangen skal jeg ta tyrene ved hornet og vaske håret i nisim for å prøve å unngå dette.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that