Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-11, 16:54   #3945
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Sanna, her er det Mandel og kokosbrødet jeg lager, blir saftig og godt til meg. Vet ikke helt hvor lenge jeg steker det, men stikker i det når jeg ser det begynner å se ferdig ut. Må lages i 1,5 l form

Mandel og kokosbrød
-4 egg
- 1/2 boks seterrømme
- 1 ss smeltet smør
- 1 dl fløte
- 30 g valnøtter, grovt hakket
- 60 g kokosmel
- 75 g mandelmel
- litt salt
- 1 ss fiberhusk
- 2-3ts bakepulver

1. Visp egg til eggedosis
2. Ha rømme, fløte og smeltet smør i eggedosisen
3. Bland det tørre og ha i det våte,
det blir en ganske tjukk masse.
4. Fyll i 1,5l form, bakepapirskledd
5. Stekes på 175 grader i ca 40 min.

Dollsine:
Kokosloffen min blir også saftig, ikke tørr, hvis det er den Cornelias kokosloff du mener....
Kos deg masse i kveld med alle de tingene du føler deg trygg på at er ok å spise, men la bare vær å ta noe du er usikker på - ikke verd det synes jeg, ikke noe poeng å spise noe for å være høflig
Og du - jeg synes du skal droppe veiing fram til veiedag fredag, ikke lag noe vektstress med å veie hver dag. Så ser vi hva vekta viser da og går den ikke nedover finner vi noen justeringer sammen

Pruttis: Deilig at vekta går nedover, jenta mi!
Greit at noen testet det brødet. Det skal jeg IKKE prøve med andre ord! Neste gang jeg handler på Lavkarbohuset skal jeg kjøpe med brød derfra, så skal jeg gi dere rapport på det - flott når noen har testet ett eller annet at vi poster det synes jeg, så slipper vi gjøre de samme feilene alle sammen

Appelsin: Det betyr nok at vekta har gått litt ned det ja, håper du ser det på målene

Jeg har hatt en kosedag med datteren min. Nå begynner det å nærme seg middagstid, så jeg skal til å lage lavkarbo pizzabunn fra lavkarbohuset. gleder meg til mat i dag

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat