Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-11, 13:22   #639
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Min sukkerfri- variant:
Brukte Spejder fra Fribol, Cola Zero og Absolutt vodka.
Kjørte dropsene til pulver i den lille stavmikserbollen først. Hadde det over i et glass med lokk. Tilsatte vodka til det dekket pulveret og hadde så opp i litt cola zero.
OOOOPPPPPSSSS! Hell brusen litt og litt veldig forsiktig. BRUSER noe enormt. (Hadde jo ikke tid til å vente til all kullsyren var uten)
Rørte godt så nesten alt pulveret løste seg opp. Litt jobb, da. Kunne sikkert ha brukt kjøkkenmaskin eller noe sånt!

Nå har den stått så alt pulveret har løst seg opp og fant ut at jeg måtte ha i litt mer alkohol, så man kan vel bare prøve seg forsiktig frem en kveld man ikke skal kjøre bil!

Tihi, kult. Jeg har laget sukker-tyrker med kun hele tyrkisk pepper-drops og vodka. Puttet en hel haug med tyrkisk pepper oppi vodkaen og så stod det til det var løst opp. Jeg husker ikke hvor lang tid det tok, men jeg lagde ikke for å ha samme kvelden, så det gjorde ingenting. Ristet litt senere og alt var fint. Har aldri hørt om cola oppi tyrkeren før... Har du smakt på det?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat