|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God morgen alle sammen! Da er jeg våken og påkledd igjen. Det ble seint i går kveld, og jeg bevilget meg en lørdag morgen (les: formiddag) i senga. Det er sjelden jeg gjør det, for jeg føler jeg må utnytte fridagene. Men siden vi skal bort i kveld så tenkte jeg at det var både lurt og forebyggende mot mogrene, som også kommer når jeg "snur" litt på døgnet.
Håper da endelig at Nysgjerrig kom seg av gårde, med minst en bikini i veska? Stor sett mer trenger hun vel ikke?
Fosky; i morgen er din store dag! Jeg håper indelig formen er bedre og du når målet ditt med å løpe 10 km. Jeg så du har hatt ME, og det setter morgendagen i et helt annet perspektiv: det er rett og slett imponerende!
Synd det skar seg med NAV Prutti, og at du også Foksy har dårlig erfaring. Hva som er årsaken til at dere har problemer vet jeg ikke, men jeg har arbeidet i NAV en kort periode, og kan iaf bekrefte at folk jobber ræva av seg for at folk skal få det de skal ha til rett tid. Klart det finnes noen råtne egg i en så stor organisasjon som NAV, og noen møter dessverre disse eggene i en sårbar situasjon. Men erfaringen min er at de aller aller fleste som jobber der gjør så godt de kan - og vel så det, og så er det systemet som hindrer dem eller fører til forsinkelser. Det kan være sein postgang, det kan være at papirene er kommet men ikke registrert inn ennå pga stor mengde. Det kan være annet også. Men ikke døm NAV nord og ned vær så snill; det fortjener ikke de som jobber der. Jeg har stor respekt for dem, og synes det er imponerende at de greier å stå i en slik jobb med så mange utfordringer.
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Mamma er så glad, hun gråt en skvett i stad når jeg hang opp et bilde, for jeg tror hun så all den praktiske kunnskapen hun har gitt meg som aleneforsørger - at jeg anvender den og min kreativitet (som begrenser seg til skriving, ordlegging og interiør/dekorering) for henne som en takk for alt hun har gitt. Er det feil å tenke slik?
Nope Pruttis; det er ikke feil å tenke sånn. Som mamma selv er det å se slik du beksriver nå, en bekreftelse på at en har fått det til, at en har lyktes. Og som alenemor må det være dobbelt tilfredsstillende. Bente har også svart på dette ser jeg, og jeg signerer hennes innlegg i tillegg.
Mitt kokosbrød ble også tørt Sanna; og jeg brukte oppskriften til Bente.
Ost og kjeks i går kveld var glimrende etter to dager med 35-40 g proteiner. God og mett var jeg da jeg la meg. I dag tenker jeg å ta resten av den suppa, så kan jeg spise ekstra av rent kjøtt og ost i kveld.
Så bra vekta di viser nedgang Pruttis; på min har pila gått litt opp siden i går. Så fra og med i morgen så velger jeg denne varianten av veiing:

|