Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-11, 11:53   #418
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Jarlos, her.

Takker for svar. Så formaningene på spisdegslank.no om ikke å spise noe utenom menyen er myntet på de som ikke har satt seg inn i lavkarbo, eller for å tjene mest mulig penger?

Både ja og nei. For noen vil en kraftig reduksjon av kaloriene være nødvendig OGSÅ på lavkarbo. Jeg ville spist en del uker uten å lage måltider selv ved siden av, hvis du da ikke følger "trenden" fra SDS-maten i porsjon- og karbohydratstørrelse. Du må nesten prøve deg fra - jeg gikk ned mest da jeg spiste ren SDS-mat, når jeg gikk over til å lage maten selv - etter boka fra SDS - gikk vekta saktere ned. Jeg tåler nok veldig lite kalorier dessverre

Tjene penger er jo greit og en ærlig sak. Thor Foseid har investert GANSKE mye i produksjonsutstyr og utvikling av måltider man kan masseprodusere, og det må jeg si jeg beundrer han for i en tid der lavkarbo til tider blir massakrert i mediene!
Du kan vel heller ikke få en enklere innføring i lavkarbo ved at måltidene er ferdige - ta med at man nesten aldri spiser samme måltid to ganger over to uker så er det bra med valgmuligheter!

(Nei, jeg har ikke provisjon, bare veldig god erfaring )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat