|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av Jarlos, her.
Takker for svar. Så formaningene på spisdegslank.no om ikke å spise noe utenom menyen er myntet på de som ikke har satt seg inn i lavkarbo, eller for å tjene mest mulig penger?
Både ja og nei. For noen vil en kraftig reduksjon av kaloriene være nødvendig OGSÅ på lavkarbo. Jeg ville spist en del uker uten å lage måltider selv ved siden av, hvis du da ikke følger "trenden" fra SDS-maten i porsjon- og karbohydratstørrelse. Du må nesten prøve deg fra - jeg gikk ned mest da jeg spiste ren SDS-mat, når jeg gikk over til å lage maten selv - etter boka fra SDS - gikk vekta saktere ned. Jeg tåler nok veldig lite kalorier dessverre 
Tjene penger er jo greit og en ærlig sak. Thor Foseid har investert GANSKE mye i produksjonsutstyr og utvikling av måltider man kan masseprodusere, og det må jeg si jeg beundrer han for i en tid der lavkarbo til tider blir massakrert i mediene!
Du kan vel heller ikke få en enklere innføring i lavkarbo ved at måltidene er ferdige - ta med at man nesten aldri spiser samme måltid to ganger over to uker så er det bra med valgmuligheter!
(Nei, jeg har ikke provisjon, bare veldig god erfaring )
|