Opprinnelig lagt inn av 1979, her.
Hope10, deg husker jeg fra i høst, stå på!!
Tusen takk for det, å samme til deg 
Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.
Så flott at du fant oss hope!!! Du ga meg inspirasjon sist ( veldig koselig dame, skjønner dere...
Kjempeglad for å få være med her Jeg ble inspirert av deg
Opprinnelig lagt inn av catriiina, her.
Hei! "flott" ¨se at vi er flere i samme situasjon. Jeg begynnte på ketolysekuren i mars og fulgte den strengt i 3 mnd.. på grunne av lite vekttap og en stressende eksamensperiode falt jeg helt av lasset... nå har jeg ny motivasjon til å fortsette der jeg slapp, takket være flere i samme situasjon som meg denne gangen skal vi klare det!
Kjekt å høre at vi er flere i samme båt, denne gangen SKAL det gå 
Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.
Skal vi gjøre et lite opplegg på veietråden vår?
Altså, vi legger sammen alle vekttallene og cm-tallene våre igjennom uka, og ser hvor mange kg og cm vi mister totalt? F.eks hver søndag.
Hva tror dere? Mer konkuranse med oss selv, og det styrker samholdet vårt, og ikke minst: det vil gi oss mer motivasjon
Super ide 
jeg har begynt i ny jobb, går nå 100 %, så går tidlig morgen, å kommer ikke hjem før 17.30, så er det middags laging, å da er klokken fort 18.30 før det er gjort, og maten begynner å bli ferdig fortært, å da er det allerede leggetid for 2 åringen vår, å så de 3 neste i rask rekkefølge, samt at jeg også hører på leseleksene til ungene på sengekanten, i tillegg til at jeg leser til de..
Etter at alle er i seng, er det tid for å lage klar skolesekkene til neste dag, vaske klær, rydde, osv, så kort fortalt så flyyyyyr dagene mine, så får ikke vært så aktiv som jeg gjerne vil, i ukene, å så jobber jeg helg hver 3 helg(denne som er nå), å da jobber jeg 11.30-21.30 på fredagen og 8.15-18.15 på lørdagen, men utenom det skal jeg gjøre så godt jeg kan å henge med her, for denne gangen SKAL jeg i mål, neppe mange som har troen på denne gangen siden jeg falt av sist, men jaggu meg skal vi vise dem.
Idag reiste eldste jenta mi til Mallorca, å det er første gang noen av mine reiser utenlands, å første gang de reiser alene, uten meg, kjenner det overalt, å tenker på det mye nå ja :P
Hun kommer igjen etter 1 uke 
jeg er ikke kommet helt inni all matlagingen enda, å sliter mest med lunsj og frokost, middager går greit, jeg skal forsøke å lage for mye, så vi kan ha rester i matboksene tenkte jeg nå, men syns ikke det er alle middager som egner seg. Leser meg ihjel på blogger, å har noen favoritter jeg følger fast nå, spesielt 2 blogger, å forsøker å få inspirasjon.
Skal se etter et målebånd ikveld, å se om jeg ikke får målt meg, håper at det at jeg er begynt i en veldig aktiv jobb i 100 % stilling,der jeg ikke sitter nedpå utenom i pausen min, hjelper på nedgangen min denne gangen 
En sniktitt på vekten idag viser at jeg allerede går i riktig retning
Håper virkelig at det fortsetter sånn, å gleder meg til å se resultater på dere andre, vi skal være gruppen så det bare renner av
Så igjen: MASSE lykke til alle sammen