Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-11, 21:40   #3926
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

YndlingsBentemi Takk for masse godord og støtte, det betyr kjempemasse at jeg kan "tømme gørra" her, og jeg føler jeg får så masse positiv energi at det i seg selv kan løfte humøret mitt betraktelig opp!
Mamma er så glad, hun gråt en skvett i stad når jeg hang opp et bilde, for jeg tror hun så all den praktiske kunnskapen hun har gitt meg som aleneforsørger - at jeg anvender den og min kreativitet (som begrenser seg til skriving, ordlegging og interiør/dekorering) for henne som en takk for alt hun har gitt. Er det feil å tenke slik? Hun bare gav meg en hjertegod klem og masse ros, og det gjør godt på en dag som dette.
Fint å føle seg verdifull når man har forutsetninger som konstant trykker en ned.

Glad i deg, Bentemor.

Tøm alt du vil her inne du - så godt at vi kan støtte hverandre på alle måter! Glad i deg også skjønne Pruttis

Tror mamman din er kjempeglad og kjempetakknemlig - og samtidig tror jeg hun er utrolig stolt av deg, vennen! Som mamma kan jeg fortelle deg at det er ingenting som gir en mamma mer lykke enn se at ungene blir flotte, gode, selvstendige og hjelpsomme mennesker, det er det beste i verden, det skal jeg love deg. Ja, hun er selvfølgelig er hun glad for hjelp, men i tillegg gjør stoltheten over å se hva du får til, henne lykkelig langt inne i sjelen Ta det til deg du!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat