|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Da var jeg hjemme fra jobb - Endelig helg!!! Skal bli godt å slappe av litt. Har huset fullt av arbeidfolk pga de vinduene som skiftes, så det er støv og rot over alt, men jeg har planlagt å sette meg ned i alt rotet og bare gi F i hele greia i dag.... Nakken og hodet skal få slappe skikkelig av. Når mennene går skal jeg grypr opp i et varmt badekar og myke opp nakken.
Må huske på å ønske deg en fantastisk flott ferie Nysgerrig Nok, håper du får stresset ned og kost deg masse. Lov meg at du tar føler deg som en skikkelig sexy babe i bikini på stranda da vennen
Jeg hadde egentlig planlagt lavkarbo pizza til meg og sønnen i dag, men nå viser det seg (...han har en tendens til å si ifra i siste liten....) at han først skal på en forestilling på skolen og så skal i bursdagsselskap til en kompis. Derfor kommer han ikke hjem før sent i kveld/natt. Hmmmm så hva finner jeg på til mat da, liker godt å holde meg til planen min jeg ..... kanskje det blir smørgrøt...tok bare 3 minutter å lage, og det smakte meg så godt her om dagen....
|