Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-11, 14:26   #3917
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Jeg hiver meg på den rødvinsteorien jeg også - var som sendt fra oven nå i forbindelse med ferien. Takk for den Appelsinen!! Gikk det bra i går - ble du våt eller berga du? Takk for turen i alle fall, gjorde godt. Skal ratt se vi tar på oss noe selvlysende & trangt og jogger rundt der en vakker dag. Knis. Vi er i alle fall et skritt nærmere nå enn i forigårs.

Og ja Dolla - siste dagen hjemme, reiser i natt. Dvs i morgen tidlig, men må være på Gardemnoen litt før 0400, så jeg tror ikke jeg rekker å legge meg før jeg skal dra. men jeg kan sove på flyet jeg.

Og som vanlig så er jeg sent ute... Ikke vasket tøy, ikke pakket, ikke shoppet. (Jobber best under press ja)
Hm - nå får jeg bare sette min lit til at det overfylte klesskapet inneholder noe småsnacks!!

Haha, det høres ut som meg dette her

Kos deg masse på ferie, og nyt et glass rødvin eller flere for meg også!!

Dollsine, håper du finner ut av hva som gjør deg så hoven...kanskje du burde investert i en time hos dr. Hexeberg eller noen andre som er "eksperter" på sånt...? Synes så synd på deg som må slite sånn for dette her. Håper du får lønn for strevet snart!

God bedring til nakken, Bente..varmepute hørtes godt ut...kjenner ofte nakken selv..

Gratulerer med fin nedgang Pruttilutt!!! Stå på videre!!

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat